Första dagen

Hej på er!
Första dagen på jobbet inför sommaren, känns helt okej. Var inte så jätte trött när jag gick upp imorse och det är alltid ett plus att vara något pigg när man går upp och ska jobba. Slutar kl 16 då blir det hem och städa sen efte helgen, och sedan kommer sykonen hem Linnea Cornelia och Rasmus så det kommer vara fullt upp. Är ledig imorgon så ska hjälpa pappa och vara barnvakt. Alltså inte direkt ledig imorgon med massa barn;) men det gör mig inget, KUl att dom kommer! dock blir dom nog lessna eftersom hasse inte är hemma. Men dom får träffa han en annan dag. Baby sover inte hemma  förens på onsdag morgon! och jag sakna honom verkligen inatt. Vi är så vana att sova tillsammans så det tog lite tid innan jag kunde somna, men det gick :D Han ringde även imorse och väckte mig, en bra start på dagen :) nu är kl 12 och det är några timmar kvar på arbets dagen. Längtar ändå inte hem till röran där hemma! suck men måste är ett måste när det gäller hushållet! bara att bita ihop på med musiken och börja städa och dra en dans med dammsugarn!


PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0