Fiske dag!

Igår var det en härlig dag måste jag säga! Var iväg till skattkärr och hämmtade upp micke sen till alster och fiska, Elin kom efter en stund också :) Jag och Elin fiska inte men vi hade riktigt tevligt, sen kom även Natalie och nicke :) Så jag Elin och Natalie satt bara och prata, hade det trevligt!
Ända fisken killarna fick hahaha.
Härlig dag i det sjukt vama vädret! med härliga brudar :)
efter fisket igår blev det en tur hem till Jonis och madde sen upp till håkan och Annel. Fick oss lite mat och jag fick mig även ett glas vin och det behövdes igår för att lugna mina nerver eftersom vuxna människor inte kan bete sig som vuxna! USCHHHH! efter Vi varit hos Annlie blev det att dra hem till Elin och träffa voran fina tila och dom andra bäbisarna!
Fina fina Tila som kommer hem till oss om några veckor!!:)
Hoppas Lilla Maja blir glad över en kompis!
Några bilder av dom andra kissarna också, dom är ju så otroligt goa!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0