Bröllop

I lördags serverad jag som sagt på ett bröllop till en vänninna till mamma. Och det gick toppen! Jag jossan gabriella och linn serverade maten och malin och erika serverade dryck. Och det gick toppen bra. Och trevliga brudar som var med! Tänkte nästan dra och dricka med Linn och gabriella men det blev inte så alla var för trötta och sega, jag på! men Jag Elin Natalie och Baby drog ner till stan och fixa oss en familjepizza och feta oss framför bb från 2006! och fyfan vad mätt jag var åt ju lixom på bröllopet med haha, men dagen efter jag druckit får jag i mig hur mycket som helst haha! Så det blev en mys kväll med mina brudar och min man.
Blev dåligt med kort men några hann jag med!




Och den feta pizzan såklart ;P

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0