Bal i Karlstad

Vaknade redan kl 11 idag fast att jag somna 5 inatt, kunde inte sova. Så jag gick upp och greja lite och började med maten efter en stund, efter maten fick det bli en dusch fixa mig lite sen drog jag och baby till kd :) Åkte till fish eye ink ( tatto studio) Så jag passa på att fixa en tid jag med, dom ska bara ringa och ge oss en tid så vi får se när det blir av hoppas på inte allt för länge. Vill tatuera mig nu!! har lite beslut ångest bara vart jag ska sätta tatueringen. Men men, efter vi varit där åkte vi ut till bergvik och köpte nya skor till hasse och passa på att köpa 2 st till mig med ;)
Sen hem till Git och tog en kopp kaffe, tog hennes impala och åka mot balenför att köra sofia och hennes bal dejt. Alla var så fina och jag vill veekligen göra om det! glömde kameran såklart så kan inte visa några kort.. skräll mig. Åkte till sist till donken, köpte med mat till Git och käka där och nu ligger jag och baby och bara tar det lugnt innan jag ska dra till jobbet :) jobbar 22.00-10.30 om jag minns rätt. Känns iaf bra där jagska börja jobba som vikarie (:
har så smala vader/vrister så jag fick göra egna hål för att dom skulle passa över vaden, ska fixa så det ser bättre ut sen.
Och dessa skor (: tycker att jag har för mycket svarta skor sådet fick bli bruna :)
tog stolek 37 på båda men dom första såg enorma ut på bilden såg jag nu haha.
Hitta ett par till jag troligen kommer köpa när jag får skattepengarna och lönen ;P
Nu blir det lugnt tills de är dags för jobb :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0