Vit som snö

H A H A Det Kliade För Mycket i Fingrarna



Ja då var den vita iphonen 4 beställd och kommer om 2-5 arbetsdagar!
Lika bra att jag fixa mig en nu när jag vet att jag har råd till det, än att jag köper mig en längre fram och inte ha råd, right?

haha ja det är bara jag börjar träna då hur dom fungerar eftersom jag är så sjukt dålig på det!
Blir som ett frågetecken så fort jag får en iphone i handen, MEN det går bättre och bättre för varje gång ;)
får träna på brors!

Sitter på jobbet och får snart gå hem och det ska bli hilma skönt! vet dock inte vad det blir idag. Bror sov över inatt så han kankse gör det inatt med, sen vet jag inte om Natalie skulle komma en sväng? det märks vad det blir. Skulle ju vilja åka hem till Jossan också och kolla hennes nyfödda tvillning systrar!

JAG VILL HA LÖN
jag vill ha...
jag vill ha...
jag vill ha....
Ja det är mycket man vill ha.
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0