utomlandsresa?

Har suttit och kollat lite resor och det är ju verkligen så lockande! och jag vill verkligen komma iväg nångång, har aldrig varit utomlands ( alltså ett varmt land) och jag har aldrig flygit och vill verkligen uppleva allt det där som hör till med utlandet! min kära köna ELin åker nu på torsdag ;) och jag VILL verkligen med! sjukt kul skulle vi tejejer ha. Men har inte råd med det nu. Men vi funderar att dra senare nångång. VILL VERKLIGEN.
Och Elin fyller 18 när hon Är i Grekland det suger lite faktiskt ville ju göra hennes födelsedag grym ;) men det kommer hon få där nere!

Vart tycker ni man ska åka när det är första gången och så något spec bra tips? :)




PUSS I


Kommentarer
Anonym

Åh ja åk!! Det var första gången för mig nu också och allt var så bra :) tror Turkiet har ganska billiga resor så kolla på det!

2011-07-04 @ 08:54:39
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/
Ida

Vad härligt! ja jag får kolla på det, har funderar på turkiet :)

2011-07-05 @ 07:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0