T i d s f ö r d r i v...

Smeknamn: Har inget smeknamn
Födelsedag: 16 oktober
Bor: Med min underbara sambo
Arbete: Personligassistent/undersköterska

FAVORIT…
Färg: Svart/vit/marinblå
Plats: Där dom bästa är.
Drog: Haha datorn och mobilen 
Fordon: bil antar ja
Film: Finns så många!
Djur: Hund & katt
Affär: H&M,gina,nelly m.m
Serie: sex and the city, O.c, Couger town, glee, och många fler
Café
: Orion, cafépause, coffehouse.
Skor: Haha jag älskar skor! Från låga tygskor till höga klackskor med kilklack och vanliga. 

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja det är klart att man gör det ibland
Skrika: Jodå :P
Sova: Ja 
Drömma mardrömmar: ja
Drömma sexdrömmar: haha ja jag antar det
Försöka vara annorlunda: nej bäst att vara den man är?
Klä dig i svart: Ja, tyvär har jag mycket svart men det är snyggt!
Ha sex: Ja
Hata folk: Ja visst kan man göra det.
Lita på folk: Vissa.

NÄR…
Åt du senast: 2timmar sen typ..
Läste du en bok senast: hmm ja det var ett tag sen hatar att läsa böcker. men det var väl i skolan senast.
Var du på konsert senast: Onsdags förra veckan. 
Köpte du något senast: idag 
Kysste du någon senast: idag
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: Haha förut
Klagade du senast: förut tror jag ?
Är det sommar: Ja svenska sommaren är ju såhär!

VEM…
Saknar du: Min farbror
Rörde dig sist: Älskling
Kysste dig sist: Älskling
Gjorde dig riktigt glad senast: Älskling, hangör mig alltid glad
Fick du sms från senast: Älskling

HAR DU…
För många vänner: nej. finns alltid vänner som är närmare men på olika sätt jag älskar dom allihopa!
Tvångstankar: Nej? eller ja ibland kan man ju få sådär så man bara måste göra en sak. Typ kolla kaffekokaren/spisen flera gånger eller kolla så man låst dörren.
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Tungan, naveln & öronen
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: ja vem har inte? haha
Bra självförtroende: Ibland...
Kysst någon: hah ja
Haft sex: ja
Köpt kondomer: Neej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Oja!
Varit kär: Absolut!
Blivit kär i någon på nätet: nej?
Velat vara otrogen: Nej?

HUR….
Går du: Haha jag antar att jag går som man ska gå eller 
Fördriver du tiden: Datorn mobilen tv
Mycket pengar har du: för lite :D haha nej men man vill ju alltid ha mer.
Tjänar du pengar: Ja.
Ofta diskar du: v a r j e  d a g  o c h  j a g  ä l s k ar t
Ofta städar du: När det är behövs..
Ofta träffar du din familj: så ofta ja kan
Mycket äter du: tills jag blir mätt men oftas för mycket haha.

ÄR DU..
Förstående: Ja jag försöker vara det iaf.
Arrogant: vet inte exakt vad det innebär. haha.
Osäker: Ja det är klart man  är de ibland
Blyg: Nja, kan hända kanske.
Smart: om jag vill haha
Pratglad: Japp.


Kommentarer
Bella

Slängde ihop 2 headers lite snabbt. Vet inte om de är nåt som faller dig i smaken :D Men vill bara säga att jag har börjat.

2011-07-07 @ 14:08:50
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0