Tvätta

Igår kväll slog det mig att jag trodde att jag tagit tvätt tiden som är 8-12 ist för 12-16? var tvungen att gå ner och kolla igårkväll. Och ja det var precis som jag trodde hade tagit 8-12 så det var bara att gå upp imorse. och börja tvätta och fy vad trött jag var, var vaken rätt länge inatt också. Efter tvätt tiden var slut och man sprungit upp och ner i 4 timmar, la jag mig i sängen och somna skönt.. vakna vid 15.30 igen? inte så bra men det var gött! har nyss käkat lite mat,  och ska ringa sofie nu och ta en telefon cigg och prata lite, hon kommer hem ikv :)
sen ska jag ta och städa här hemma, det behövs! :)
Och vika ett dussin med tvätt haha
Hörs sen!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0