Trötter?chokladbollar?

Känner att tröttheten börjar smyga sig på..funderar på att hoppa in i duschen. Leta upp nån bra film och slänga mig i soffan och mysa ner mig med Maja? det lät väl inte så pjåkigt? och såklart hitta nått smarrigt att äta. J A G  Ä T E R  P Å  N Å G O T hela tiden verkligen haha. Frågan är ju bara vad det är man är sugen på? får väl leta i ekot i kylen :P nej då så illa är det inte. Baka chokladbollar kanske? nja det lät jobbigt det. Vi får se. Super gott med kaffe till ju! bara synd att allt sällskap jag hade nyss försvann haha. Dennis gick till nån kompis och Natalie tog bussen hem till kd. Nej nu ska jag väl sluta skriva massa babbel, nu blir det dusch sen fundera om jag orkar baka eller inte. ;)
varit på bra humör hela dagen, och det är alltid ett pluss på sluten av dagen. + att min kära man kommer hem imorgon igen! :D
Hoppas alla haft en bra dag!
PUSS I


Kommentarer
fia

jaså? ;)

bobbys är alla tiders i mitt :D

2011-07-05 @ 21:06:10
URL: http://fiadanielsson.blogg.se/
Ida

Haha själv har jag två hela flaskor kvar :P haha men det får duga tills det tar slut;)

2011-07-05 @ 21:08:23
Ange

Sv: Tack =) Dom jag har haft innan har jag gjort själv men inte den som jag har nu ! Den tog jag från en gratis sida :)

2011-07-05 @ 21:37:28
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0