Torsdagskväll..

Åkte hem till Sofie där även Danne, Jossan, oscar var! drack 3 gals vin eller nått satt på ballkongen och tog det lungt hade bara trevligt!
Dock vart det väl inte direkt lika trevligt när vi gick hem. Jag Jenny och Jossan satt och prata och då kommer det en idiot fram och betedde sig illa, vi visste inte änns vem det var? Tillslut gick det över gränsen och det small, han förtjäna det han fick men inte lika kul att bli blå av en snubbe! när det är han som inte kunde bete sig och börja butta oss kalla ass fina ord utan anledning.  j*vla idiot rent ut sagt. Att folk inte kan bete sig! usch på denna staden, blottare, snor bilen, killar som går på brudar? hmm vad kommer härnäst. Jag bara väntar. Inte nog på detta så bor dennakille granne med mig nästan lite längre bort..och tro fan att jag möter han på konum igår, kolla på mig sen kolla han i backen hela vägen han gick förbi. Hmm....
Nog om det, bjuder på lite biler från kvällen ist!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0