solväder?

Ska man gå ut och lägga sig i solen tro? ja det vore men jag kan inte sola ryggen (tatueringen) och är redan brunare fram än bak haha :P syns inte jätteväl men ändå.

Sen är det drygt att lägga sig där ut själv! och alla jobbar eller har annat för sig. + att baby sover så han får jag inte med ut! + att jag måste ju vänta på spisnissarna som ska komma idag. Vet inte vilken tid?
Det väl typ bara 18 grader ute, visar det iaf på internet och det är ju inte så jätte varmt egentligen :D
ingen direkt steksol ;P
äsch jag får vänta med att dra ut..

vad blir det annars idag då? blir att vara hemma, ska väl ta och diska lite grann sen tänkte ja.
Sen vet jag inte om jossan skulle kommaa efter hon slutat jobbet. Men vet inte när hon slutar.
vore kul om hon kom!
Sen kanske träffa sofie och hennes sällskap!:) ska givetsvis umgås med baby också!
men han måste ju ha mat innan han drar och jobbar så hallå spisnissar kom nu!

Denna bilden är sen kusten för 2-3 års sen?
sjukt nice vädeeer!
jag, sophie och jossan.
Vilken dag det var!


trötterrrrr kanske ska ta och krypa ner en stund till...

Puss I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0