sanning eller konsekvens

Har precis kolla på "sanning eller konsekvens" kommer ni ihåg den filmen ? man fick se den i skolan när man var mindre i typ 4-5 an? hitta den förut och kunde inte låta bli att inte ladda ner och kolla på den haha.
Fick till och med den boken när jag var liten i skolan och har kvar den här nånstans hehe.

Har precis lagt mig i sängen, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ja borde ju egentligen kunna sova ska ändå upp  vid 7 imorgon. Men vill ändå inte haha.'Baby är inte hemma heller så har ju jätte tråkigt.. han är chafför ikv till några stycken, får väl se när han dyker upp :)

Imorgon jobbar jag delad tur, åter igen 8-12 16-21 så mellan 12 och 16 ska jag försöka städa lite här hemma, sedan tillbaka till jobbet för ett kvällspass! sen är det hem och vara ledig måndag och ska tatuera mig snart :D börjar lite lite nervös men ska bli spännande och se resultatet. Sitter redan och tänker på nästa tatuering jag vill göra haha.

Nej nu ska jag ta och krypa ner och se om det går att sova

'
känner mer lika sleten som jag är på bilden ha ha ha.
Natti!

Hoppas alla har en trevlig lördag kväll:)

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0