ledig imorgon!

Sitter just nu på jobbet som vanligt och väntar på att få gå hem för idag, är ledigt imorgon. Blir dockatt gå upp tidigt imorgon eftersom jag ska tatuera mig i kd imorgon kl 10.00. Hasse ska med tatuera sig samma tid, hans tar något längre tid så jag ska gå med ELin på stan och kolla efter lite saker hon ska köpa med innan hon åker utomlands. Och jag får bara kolla på för jag har inte råd med shopping ;)  ska bli härligt och umås med henne för det var allt för längesen! har alltid så mycket att prata om vi två så det ska bli skönt att träffa henne, bara hon och jag härligt :D

Jag slutar jobbet om ca 50 min, dagen har gått helt okej, men som sagt har haft ännu en delad tur så har verkligen jobbat hela dagen förutom mellan 12-16, hann laga mat och tog det lugn och sov en timme till och med. Sen var det bara att hoppa på cykeln och tillbaka igen. även att det är fyra timmar "rast" så går det sjukt fort innan du får åka tillbaka igen. Går man till jobbet så vill man ju sluta för dagen när man går hem och inte gå tillbaka lixom ?
Ska bli skönt med ledigt nu känner jag. Även att det bara är en dag ledighet, sen ut och jobba 2 natter och ett pass 7-16. Men nätterna är helt okej! sen är jag lång ledig :D nice!

Hörs senare!


PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0