Katter som morrar?

Haha ja igår var vi iväg och hämtade Tila, och hon och Maja låter som hundar när dom ligger och morrar och fräser, men dom närmar sig varandra mer och mer så snart lär dom väl busa med varanda. Tar nog en dag till skulle jag tro.
Micke martin och valter hängde med hem igår, satthär och snacka lite och hade det trevligt. Valter och Martin drog till Kga till PIP och jag hasse och micke tog oss en fet pizza och satt på en film och hade lite mys här hemma en fredag kväll. Inga fel de inte!
Maja tyckte det var hilma läskigt men en sån lite plutt.
Har nyss tagit mig en kopp kaffe, fixat lite i köket osv. Även ner till tvättstugan och kolla tvättid.
Dessvärra får jag vänta till måndag innan det fanns tid. Menmen..
Undra vad man sk göra ikv då när det är så härligt väder och så!:)

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0