Kärlek till Min underbara familj!

Denna tatuering står för min underbara familj och mina underbara syskon. Den står även såklart för min mamma och pappa. "Never Alone" Vi är 6 stycken syskon + halv syskon. vilket betyder att vi aldrig är ensamma för vi har alltid varandra! Denna tatuerings texten ska vi nu hoppas på att alla andra småttingar en dag också kommer vilja göra. Samma text men vilken stil på texten som man vill. Denna kommer också att påminna mig om min farbror som jag vet alltid är med mig. I alla lägen.
Är super nöjd med den och den har en sån stor betydelse. LOVE IT!
kommer inte ångra mig en sekund att jag gjorde denna.
Jag Älskar min familj nåt så otroligt mycket!
Efter mycket om och men kom jag ändå till skott med tatueringen igår, det blev krångel med tiden. Han som skulle tatuera oss tog fel på tiden. Kom dit kl 10.00 vänta typ 10.40 sen gick vi. Baby åkte hem och sov, jag och Elin gick på Stan.Gick in på Hm och det började rasa vatten genom taket haha. Träligt...
gick iaf runt och kolla och fixa lite, åt lite mat osv. Sen tröttna jag på att vänta på att tatueraren skulle ringa upp och säga att han kommit. Men direkt när jag tänkte gå på bussen ringde han och jag gick dit.
Nice!
Var klart ca 14.30 med den.

PUSS I


Kommentarer
Anonym

den vart skit fin <3

2011-07-05 @ 17:10:59
Ange

Den var jätte fin :D

2011-07-05 @ 20:36:58
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0