Jobbdags!

Hej på er!
sitter på jobbet förtillfället och får gå hem om nån timme. Dagen har gått rikigt fort och bratycker jag. Blir direkt hem efter jobbet och plocka udan i köket för där har nog hasse och dennis varit och stökat ner mer brödsmulor osv, och diska lär jag få göra också haha:P Sandra och Niklas kommer senare och hälsar på Trevligt!

Igår stor städade jag överallt utom sovrummet som jag tänkte ta idag lite senare och även vika tvätten som jag inte hann igår. ( haha det är lika stökigt igen om nån dag, som vanligt)
Ska även ta kort på hur det blev när vi fick soffan för det har jag glömt bort att lägga in! om ni vill såklart. så jag gör det ifall att + om jag kommer ihåg ;)

"Minnet är bra med kort"

Annars vet jag inte riktigt vad det blir idag mer än så antar att det bli soffläge och bara ta det lugnt, :)
Hassebaby är hemma idag en stund också, åker med sandra och niklas hem till sk sen, för att sedan dra till jobbet för ännu ett nattpass! får träffa honom lite idag iaf!


Hoppas ni har det bra! :)




PUSS I





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0