iphone ?

Jag är så sugen på att köpa mig en Iphone 4 och betala ca 229 kr i månaden - Halebop. Men vet inte riktigt än min mobil jag har nu är ju inte sönder eller något utan den funkar klockrent. Bara att det inte är lika rolig såklart. haha.

Just nu har jag denna fast vit. Men som sagt vill ju ha en Iphone. Men det är för dyrt just nu att köpa den kontant tycker ja. Skulle kunna köpa för skattepengarna i augusti men ska lägga undan en del av dom till körkortet.
Så egentligen är det väl bäst med abonnemang.


vad tycker ni ?:)


Jag är lite sugen på en vit faktiskt, typ alla har ju svart?
och vit är fint tycker jag (: hmm ja jag får fundera lite granna, måste ju prata med gubben där hemma också såklart ;)
han är nog sugen på en han också haha.


PUSS I


Kommentarer
Andreas

Ska du köpa en ny mobil så köp för i självaste helvete inte en iPhone 4, köp dig då hellre en Samsung Galaxy S II som i dagsläget smiskar allt på marknaden. Jag har föregångaren Galaxy S som jag är hysteriskt nöjd med och det samma gäller Geirgina och även Robert Larsson ;)

2011-07-05 @ 20:51:32
Ida

Jaja haha negativa människa :D nu har jag beställt en får väl se om du har rätt eller inte hehe (:

2011-07-05 @ 21:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0