hmm?

sitter just nu och äter på en macka..och har två galna katter som springer runt om kring mig.  Funderar lite över om jag verkligen ska byta blogg? et  som lockar mig till den andra bloggen är ju att jag kan blogga från mobilen och du kan ändra mycket mer i texten osv? Vad tycker ni?
Kanske nån som har haft blogg.se men har bytt till devote.se?
Jag kommer iaf fortsätta att blogga på denna tills jag vet om jag ska ska byta eller inte,det är ju ändå lite kul, började blogga på denna blogg 2008 och jag menar de kan ju vara rätt kul att kunna gå tillbaka så långt och kolla?
http://idaaolofsson.devote.se
kolla och se vad ni tycker,bara skrivit ett blogg inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0