Dags igen..

Åter igen sitter jag på jobbet och är redo för ett natt pass! känns helt okej faktiskt:) det går rätt fort ändå, men vissa stunder är det lite segt. Tur man kan fördriva tiden med lite tv tittande och film :) Sista passet för helgen nu sen är ja ledig fram till tisdag! Och ja det är nice! vad som sker i helgen vet jag inte riktigt, vet iaf att jag ska till kd imorgon med baby, för han ska tatuera sig. Och jag ska nog hoppa in på Gina en snabbis och köpa nått på mitt present kort sen i julas haha. Helt glömt bort de.. tar ju nån timme för Baby att tatuera sig. Får se om Jossan kanske följer med som sällksap oxå. Vore trevligt!
Efter att hasse tatuerat sig ska vi åka hem till Micke och Elin för att hämta lilla Tila som äntligt får följa med oss hem :) ska bli kul för Maja det! Och lite jobbigare för oss, men två galna katter ;) men jag gillart.
Ni vet det är underbart att vakna av att Maja ligger och biter en i fötterna, hehe.
Här har vi Tila några veckor mindre än vad hon är nu.
så goooo
Min älskade Maja
Vinnögd är hon med ;)
Vad har jag gjort idag då? - Tog det mest lugnt fram till kl halv 5 typ. Fixade lite med och så. Sen åkte vi hem till mamma en snabbis och sen till Maxi för att hämta ut min Iphone 4 och jag är super nöjd än så länge. Väntar batra på att kortet i iphonen ska bli aktiverat. Vilket det antagligen blir imorgon om jag fattat rätt.. fyfan vilket krångel det är med en iphone ändå innan man får allt man ska ha osv. Men jag antar att det är värt de!
Får snart ny bloggdesign också som Bella http://isabellalindroos.blogg.se/ håller på och grejar med! hon är duktigt hon. Jag skulle själv vilja kunna men ikke!


PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0