Dagens planer

Dagens planer idag är att jobba klart jo bbar 7-16 today. Inte så många timmar kvar så det är helt okej, har nyss haft min lilla rast så jag gick hem till carro och drack lite kaffe med henne och jeppe! trevligttrevligt. Nu ska jag äta lite mat. Efter jobbet blir det hem och plocka lite om jag hinner, jag och Älskling hade tänkt att dra till mastis och äta buffe ikv så kanske inte hinner. Vet bara inte om dom har buffe som vanligt på sommaren? Men om jag fatta rätt så är det filéebuffe nu och inte tacobuffe!
Annars blir det en lugn kväll idag, jobbar hela helgen
börjar kl 16 imorgon så kan väl hitta på nått ikv som det skulle vara så
men vi får se vad det blir. Vore skönt med en lugn helg! tror även hasse vill det :)

usch vad deppigt det blir när det blir dåligt väder, vilket det tydligen ska vara hela nästa veckaoch nu i helgen! suck.. hoppas det ändra och blir strålande väder!

Hörs senare :)


Snart dags för tatuering! :D
måndag 10.00

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0