awesome!

Efter jobbet idag blev det hem, cykla fort i spöregnet! usch vilket tråkigt väder.
Hoppa på baby så han vaknade till liv som somnade om haha.
Jätte pigg katt men super trött grabb!
Sandra och Nordin kom efter ett tag, har suttit och kollat utomlandsresa som vi ska dra iväg på alla 4 i augusti!
AWESOME!
Hoppas verkligen det blir som planerat bara.
Vill åka nununu...
Köpte oss även glass från donken med kola sås! eller grabbarna gjorde rättare sagt,
medans jag och sandra var helt inne i datorn med att kolla resor för vi vill dra nu!
men måste ju jobba klart först, ingen semester här inte!
Så denna månad blir det att fixa pass så det är klart.
tar inte många dagar att fixa men gött att ha det gjort lixom.
vad jag ska göra ikv vet jag inte än.. blir väl att vara hemma som vanligt. Kolla lite sex and the city och bara ha det gött...Dock har våran spis gott sönder så kan inte laga mig nått gott eller baka kladdbaka som jag var sugen på!
Det small i den igår när jag skulle sätta på den haha. Och efter det funka den inte.. Sen förut fick hasse och nordin igång den.. eller ja trodde dom iaf för den började ryk! luktade inte spec gott här hemma då. Så dom som har hand om det fick komma hit och se till så strömen var av helt från spisen så det är iaf fixat.. behöver inte oroa mig för det!
Snygga smurftröjan på jobbet..=)


PUSS I


Kommentarer
Sandra

vill åka nuuu Ida :D:D

2011-07-13 @ 22:14:53
Ida

Jag med så hilma mycket! :D

2011-07-14 @ 12:52:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0