vin kväll med Elin

i fredags kväll hamnade vi hemma hos Micke och Elin jag och älskling, grabbarna tog nån öl och jag och Elin öppnade boxen/boxarna med vin! Ja det var riktigt trevligt vi myste in oss i det lilla köket med ett bord och satt oss på kuddar och spelade musik från min dator, helmysigt!:)
efter ett tag blev vi lite partysugna så jenny och klara  kom och hämtade mig och elin och körd oss till khamn! vi drog hem till Sohpie och drack lite vin och hade det trevligt, sedan pkte vi hem till lillan och robert och festa lite men det var rätt lugnt ändå!:) det var en lyckad kväll måste jag säga, det får göras om.
MER BILDER KOMMER SEN!
Under dagen på fredagen sov vi fram till ett för vi båda hade jobbat natt, sen åkte vi till mitt jobb och skrev på ett papper sen hem till pappa var ute med alla ungar i snön! :) sen var det bara lugnt.
Lördags blev det en lugn dag! Låg typ i sängen hela dagen, vid kl 17 kom vi upp typ. Fick bli en dusch sen hem till therese och köra, henne,perre,carro och kenta in till stan. Efter det åkte vi hem till Micke och Elin och kollade hur det blev med den nya soffan och det blev kanon tyckte ja!:) även jenny och micaela var där oxå!:) som vi köra in till stan när jag och älskling drog donken! hem och tjockades oss sen film! :)
Nu ska jag snart iväg och  kolla på när baby har match!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0