Torsdag!

Hade en trevlig kväll igår med några karlstad brudar och en före detta ölme brud;)


Ju nu sitter jag hemma i älskling pojkrum. Sitter vid hans dator eftersom  han har med min på jobbet,  OGILLA!:) min är så mycket bättre att blogga på osv haha. Men får vara lite snäll mot han få han fick såklart låna den Idag har jag bara tagit det lugnt! myst med baby typ hela dagen, och vi sov till kl 14.45 inte bra haha.
När baby åter igen åkte till jobbet för att nattpass, gick jag och mötte Elin. Gick till konsum och köpte mig en grandiousa pizza! Gick hem till henne kollade på halv 8 hos mig och på handbollen! Sverige vann och det var allt tur det!:)
Sitter och pratar med hasse via datorn en bra uppfinning så man slipper hålla i mobilen :D Ska snart kolla på "den bästa sommaren" det var längesen jag såg den!:)
Puss på er!
I


Har haft en trevlig dag med bruden i mitten igår och några till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0