tisdag och även onsdag =)

Igår var vi in till banken och fixade lite med papper eller rättare sagt älskling gjorde det. Och jag vänta! Efter det åkte vi till khamn för att åkte till pappa hämtade även upp honom hos farmor! :) fick bli en snabbis in på coop för att köpa present till Cornelia som fyllt år. Stor tjej nu! och pappa handlade lite mat. Plocka upp Emma som skulle med hem, (emma=bonussyster) skulle egentligen bara ha varit där under dagen men vi bestämde oss för att sova kvar ist eftersom vi ändå skulle vara barnvakt dagen efter runt kl 12.00-13.00 till eftermiddan. Blev inte så mycket sömn blev att låna felicias 90 säng var lite tråkigt eftersom jag och hasse gärna tar mest plats i sängen :D men det gick vaknade av alla barn drog igång redan vid typ halv 7 sedan kom en efter en igång och greja så man hörde dom väl kan man ju säga hehe. Låg och små sov fram till halv 10 då pappa tyckte att vi skulle komma upp och äta frulle och ta oss en kopp kaffe :P men det var gott! greja lite under dagen eftersom pappa och vanja inte var hemma. Hade lite ärenden :)
Åkte hem ca kl halv 5 tror ja vi blev så nyfikna på våran inflyttnings present av Git! :) och vi fick en dammsugar vilket var helt perfekt eftersom vi tänkte köpa en själv! tack så jätte mkt!:) och Git jag lovar att det kommer till användning;)
Till helgen ska jag och älskling börja packa för att starta vårat egna liv tsm och båda jag och han tkr att det ska brajätte kul och underbart och vi längtar!
Inflyttningsfest de blir!!!
Jag vet en som taggar redan nu att få inviga våran bar och sitta där med Grabbarna ;)

Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0