Måndags mys!

Har ju glömt att uppdaterat om i Måndags, jag slutade jobbet redan kl12 så jag gick hem till syster och väckte henne, blev lite frukost och massa prat!:) sen kom chriffe efter en stund så vi tog en promenad men hunden. Efter det plockade älskling upp mig och sophie i lasbilen, så åkte vi till karlstad och lämna den sen in till stan och lämnade in hasse mobil eller det var meningen iaf..åkte till Hasse han bytte om sen mot khamn igen. Åkte och handlade till tacos! :) släppte av Sophie med matkassarna, åkte och hyrde en kärra och hämtade våra möbler!

När vi var klara med det åkte vi till Sophie och laga oss tacos och det var hilma gott! fick till och med bli lite vin för mig och sophies del! det var en lyckad måndagskväll!:) får göras om!
när kl började närma sig 00.00 så åkte jag och älskling hem till honom och somnade gott!:)

Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0