Måndag!

vaknade vid 13.45 inte så bra men det var skönt att sova lite extra ;) gick upp och fixa mig lite sen åkte jag med hasses pappa in till stan och åkte till sofia och hade det trrevligt, var hemma hos henne satt och prata massor som vanligt, sen tog vi oss en sväng till bergvik!:) och jag shoppade inget! iaf inte kläder men jag var nära att köpa en
brunskinn jacka! och det svider än i fingrarna. Jag vill ha den! Men jag var så duktigt som jag köpte en jävla kastrull ist :P haha. och en rulle med trasor. Kul att bli vuxen ;)
och det är ca 2 veckor kvar ni tills vi flyttar underbart!
'
My girl!:)
Kolla även in denna blogg som 3 goa tjejer har som projektarbete! http://turnyourlifeon.blogg.se/


Kommentarer
Sofia

Jackan var så jävla snygg, duktig du som är vuxen :) hihi PUSS

2011-01-18 @ 18:39:19
URL: http://turnyourlifeon.blogg.se/
ida

haha ja bäst att bli det nångång kanske;) fast jag vet att den jackan hänger i min garderob snart ändå;) PUSS

2011-01-18 @ 18:45:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0