kaffe och shopping!

Ja ibland finns det inget bättre än kaffe! hilma gott. Tog mig en god sandwichglass till kaffet  oxå!
Idag har jag varit flitig har sprungit i affärer med Gittan! gick upp vid ca 11 men trött var jag somna halv 4 imorse! vänt dygnet totalt. Men iaf ca 11.30 var väl klockan när vi åkte in till stan. Vi började på rusta och köpte lite duschtvål/hand, schampoo&balsam, bestick och allt möjligt. Sådant man kommit på i efterhand. Efter rusta åkte vi till ONOFF och kolla och Git köpte sig lite saker. Vi åkte vidaretill Bergvik in till apoteket, och sedan det bästa av allt in på OBS och hitta min och hasses snygga tavla som kommer bli så snygg i vardagsrummet!
köpte en citytavla fast svart/vit och ingen bro. Läckert!
Åkte till välsviken och köpte tvättmedel/sköljmedel och diskmedel oxå, Git och jag kom hem med 2 kassar var och en tavla! Jag var hilma duktigt idag oxå för jag skaffa mig ett mimerakort och ett Icakort, har inte orkat gjort det förens nu haha. Och det var riktigt bra. Fick en kallender för 39 kr ist för 79 ;) Fick köpa mig ny och större kallender så jag inte tappar bort den som jag lyckas gjort med min andra.. men bara för det kommer jag väl att hitta den nu!
Har iaf hittat mycket idag, kunde inte motstå ett par fina Kaffekoppar så jag köpte dom!:) ja det känns jätte bra. Ända som fattas nu är osthyvel,potatisskalare rivjärn haha ja det är iaf vad vi kommer på nu som fattas men kommer väl komma på i 2 veckorstid efter vi flyttat in"ja just de en sån har vi ju inte" haha*. Sen så ska vi såklart storhandla! men det blir samma dag vi flyttar in har redan skrivit matlista och tror vi fått med det mesta! snart smäller det! ska bli hilma KUL !:)
Nu kollar jag på Lilla jönssonligan men ska slå på halv åtta hos mig nu!:) sen ska jag spela sims om älskling fixa det hihi.
Puss I




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0