Ikea!

dryg att jag tryckte på en knapp så allt jag skrev försvan..uhh!

aja men jag börjar väl om då!:)

Jag och baby var på IKEA igår och inhandlade lite smått till lägenheten, ett vardagsrums bord och en snygg matta till det, tre stor goa kuddar och lite smått som behövs till köket toan osv! känns riktiga bra att man kommit igång! var även iväg i söndags hem till Halle och köpt lite möbler så tack så jätte mycket halle! :) Och tack kenta och carro för presentkortet på Ikea det var verkligen super bra!
Så vi har kommit ingång ochvill flytta in nununu!:)
hoppas på att månaden går fort.


Köpte detta men storleken större!
mattan orkar jag inte leta efter;)

Har jobbat mycket oxå nu ett tag och det känns super bra det oxå, dock väldigt tråkigt att jag har missat  3 veckors träning pga att jag jobbat, men jobb måste man. Hoppas på att det blir träning till nästa vecka! saknar att springa skiten ur mig och träffa alla goa lagkamrater!

Imorron går jag ut natten och det känns helt okej :) extra pengar är aldirg fel!


Bilder från nyår kommer den dagen jag hittar sladden till kameran som jag såklart har tappat bort:P haha så typiskt mig.. menmen, Jag hade iaf en jätte bra nyår! men härligt folk! :) men som sagt bilder kommer!

Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0