Fredag

Ja Fredagen började med att jag och hasse vaknade jätte sent, sedan åkte vi till Nordin och fixa lite saker, sen till khamn, var tvungen att hämta saker;)
När vi kom tillbaka hem till Hasse var det bara att börja fixa sig. Killarna hade lite bråttom till att börja dricka öl!
När jag var klar åkte vi ner till Micke och Elin! och där var det lite folk redan! hade det trevligt och killarna var nog mest på party humör! vid typ 10 tog vi bussen in till stan tror jag. J*vla Busschafför...
Vi kom iaf av tillslut! Jag och grabbarna gick till ankan och hade en trevlig kväll! dock ska ju vissa spela bort pengarna vid pokerbordet;) själv försvann lite för mycket av pengarna från mitt konto.. inte bra! men det är lätt hänt!
som vanligt blev det fyllemat och det fick bli burgerking! efter det lyckades dra mig rätt fint haha. Mitt knä ser inte så bra ut haha... men det hör väl oxå till vissa fyller antar jag:p hahaha menmen vio hade iaf en roligkväll!:)
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0