Borde packa!

Jag ligger fortfarande i sängen och latar mig framför tven! Och baby sitter vid datorn och spelar sims. Vi borde egentligen packa just nu men hasse får inte tummen ur och ringa sin mamma om flyttlådor:P så det lär väl dröja hehe. Ska iaf hem till mig idag och packa oxå.. och jag har ju lite mer att packa än min kära. Bara att tänka på garderoben med alla skor och kläder..;D
Men vi ska allt se till att bli klara idag så vi kan börja flytta in redan måndag eftermidda! får nykeln då:)
jag måste försöka få nån som kan hjälpa mig att börja flytten för baby jobbar på måndag och slutar kl 16.16.30 och  vill gärna börja tidigare så vi hinner klart så mycket som möjligt efter som jag inte kommer hinna hjälpa till så mycket när jag jobbar dubbelnätter. Men det blir nog bra hoppas mamma är ledig :)
Nu ska jag försöka få liv i hasse och se om han kan ta och ringa nu!:)
annars får vi åka och köpa lådor!
Står om mig på Karlstad bloggen idag http://054redaktionen.wordpress.com/ Lite kul! tydligen bra att tjejer dricker öl!
Puss I




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0