år 2010!

Ja får väl ta och lägga in lite vad som har hänt 2010 nu när jag inte har nått annat för mig,
Mamma och jag Testa nya datacamen!
varit med älskling och jobbat!:)
'
rasmus, lite fördricka hos baby!
balen!
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FYFAN VAD VI ÄR BRA!
Natalie och Elin
Tjejkväll hos mikaela! Klockren kväll, får göras om i sommar brudar!
Min överraskningsfest!
Party hos Cindi!
Nyår 2010!
Elin och Ida Alltid seriösast? nyår!
nyår!
Elmia!
Första solningen med lillebror såklart!
Hockey FBK!
Åter igen festbilder från cindi!
haha ja inga kommentarer!
lite oplanerat drickade!:)
Älskling och jag var med Natalie och Nicke på Kusten!
Arvid och jag på Kusten, hamna på nån liten krog med alla
lite förfest hos bästa sofia! jag och bella på bilden.
Jag och Sofia!
Julafton!
fest hos sandra! robert och hasse!
'
bella hos sandra haha :D
färgat håret mörkare ;)
Bästa av allt med detta år är att jag  blev tsm med mannen i mitt liv! :)
Älskar dig snutten!
Ja det var inte änns allt som hänt detta år det var mycket party märkte jag nu!
Haha men det var ett toppen år verkligen och hoppas på att 2011 blir minns lika bra!:)
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0