Underbara du,

Åh jag är så himla lycklig med min kära H han är verkligen det bästa som någonsin kommit in i mitt liv det är han som gjort mig till den männsika jag är idag, att känna sig trygg i själv och känna sig älskad, kan verkligen inte önska mig mer än vad jag har nu. Har verkligen allt som man önskat sig. Mannen i mitt liv, som också är min underbara sambo, mitt liv känns helt perfekt och det går inte änns att beskriva med ord.. man har sagt många gånger "för alltid du och jag" men det är verkligen det jag vill med min underbara Hasse, aldrig träffat någon som dig och vill alltid vara din. Du är så speciell för mig och du får mig så lycklig hjärtat! Jag älskar dig så otroligt mycket! Jag kommer alltid att brinna för dig! så mycket KÄRLEK till dig.
DU DU DU!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag Älskar dig nått så otroligt mycket!


Kommentarer
badkaret

Men du är för gullig IDA så finy skrivet jag önskar er verkligen LYCKA TILL<3<3

2011-02-07 @ 02:57:28
kicki

sluta ha så snyggt hår!

2011-02-07 @ 12:12:54
URL: http://kickieliasson.blogg.se/
Ida

Kicki du skulle gärna få det om det gick!

2011-02-07 @ 19:15:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0