Trött som ett...

ASSS! Fick massa sov gäster här igår när festen tog slut, Martin Jossan och Johan hade redan sovplats men fick ett par till godingar sophie och chiffe! och alla låg i vardagsrummet trångt och skönt ;P Och jag och hasse log skönt inne i sängen. Var rätt trött när jag vakna imorse gick upp halv 10-10 för att dra och bowla med pappa och familj! Det var ändå skönt att ta en promenad. Hade det trevligt på bowlingen fira Emma som fyllt 15 år idag! Efter bowlingen fick jag med mig 2 av mina syskon hem också så dom slapp åka med pappa och dom hem och sedan tillbaka till stan igen. Började städa direkt när jag kom hem och Jossan hade redan börjat lite som tur var... för fyfan hur det såg ut..
Efter städandet ville jag bara typ dö av trötthet men icke då kom pappa och Vanja och lillebror hit oxå som vi bestämde efter bowling, gjorde i ordning tacos och hade det trevligt :) alla åkte vis ca 20.00 sen kom Jonis och madde oxå drack lite kaffe vilket jag behövde nätt och jämnt att jag orkade hålla ögonen öppna där ett tag.. när vi blev själv för dagen la vi oss i vardagsrummet och kollade på film och hade det mys!
Det har varit en lyckat och mysig lördag! :) Tack alla!
pappa Rasmus Linnea och Charlie:)
charlie och Linnea firar en strike ;D
bowling systrarna!:)
rasmus godingen!
kan inte påstå att jag var direkt pigg faktiskt haha!
emma, vanja och pappa!
Varit full fart hela dagen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0