Topmodel

Ligger och kollar på topmodel och har allmänt tråkigt måste jag säga, programmet är snart slut och det finns inte mycket att kolla på längre tkr ja! dock tycker jag faktiskt om den nya kanalen tv11 har endel bra program!
Min kära åkte till jobbet vid 19.00 och jag ligger hemma i min ensamhet och ligger och väntar på att dra till jobbet, funderar på om jag ska ta med mig nått gott:) men vad? kanske nått av det Anneli bakat. Fick en påse med gott bröd och fikabröd , uppskattas mycket! tack så mycker moster!
var iväg till matbutiken och coop förut med Jenny också, hon köpte sig godis och en potatiskalare och jag köpte lite allt möjligt! Kökshanddukar, potatisskalare och en större stekpanna! och lite till.
Ligger bara och latar mig just nu och jag snart ta tag i disken!:)
men först SOLSIDAN!
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0