Stökigt..

Ja det är rätt stökigt här hemma nu när dom håller på i sovrummet, tur att vi har stort kök så det mesta fick plats där sålänge! :) jag hoppas dom blir klara med rummet idag det vore skönt. Men det lär märkas.
Ska  väl snart börja med nån mat, får bli nått lätt. Har inte så mycket att välja på nu ändå. Men så är det mot slutet på månaden. Ingen ide att jag städar heller nu för det är lika mycker grejer över allt ändå haha.
dagens planer
Stå i Kiosken för klass handbollen 16-19.40
Träna kl ca 20.30
Annars händer det inte speciellt mycket idag, men det är skönt det med ibland :)
Igår var Johan Jossan och sofie här och kolla på big brother och tog det lugnt, det var trevligt:)
kollade på några O.C program med baby sen sov vi!
Ringde och blev väckt halv 8 imorse av dom som tapetserar rummet att dom kommer vid ca halv tio, blev väckt av ringklockan vid kl 10 jag var såå trött...Men jag kokade kaffe och la mig framför tven och försökte hålla ögonen öppna, var lite svårt där ett tag men nu är ja pigg!:)
PUss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0