Som att blinka..

Ja igår fick jag kvällsbesök av Sofie som också sov över! det var trevligt, och som vanligt har va alltid massor att prata om från himmel till jord! vi satt uppe och kollade på tven, datorn pratade. Kolla även några avsnitt med O.c. Vi kom på oss själv när klockan var 5 på morgonen att vi kanske borde sova efter tapetkillen skulle komma 7.15. Klockan gick från kl 01.00 till 05.00 som att vi bara blinka ! rätt sjukt att de kan gå så fort ibland. men iaf vi somande närare kl kvart i 7 på morgonen för vi låg och prata även när vi la oss haha. När jag väl somna så kom tapetkillen så fick gå upp och öppna dörren åt han och jag fatta verkligen ingenting när han ringde på dörren. Jag somnade iaf om på en gång! vaknade lite då och då eftersom han greja i rummet brevid. Men vid 13.30 fick de bli att gå upp!
Lagade mat och tog det lugnt, trivdes bra i sängen! vilket Jag gjort hela dagen. Bara degat! Cindi komen sväng på besök och även Jossan så det har varit folk här hela dagen:) men fy så trött jag varit idag.
Och jag har saknat mitt hjärta som gick ut natten igårkväll om åkte hem och la sig hos mor och far imorse för att han skulle kunna sova ordentligt eftersom han skulle ut en natt till. Inte lätt att sova när det grejas i rummet brevid och spring i dörren. MEN imorgon bitti kommer jag att vakna med min baby :D Puss på de!
NU ska jag faktiskt ta och mysa med maja och kolla på O.C för att fördriva tiden!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0