Så mycket bättre

Killen som grejar i rummet kom  idag och gjorde klart det sista och det blev verkligen så mycket bättre än innan.

FÖRE
Sjukt ful "randig" tapet. Plus att garderobsdörrarna var i samma tapet som väggen.
Så inte okej! Men jag fick som jag ville så dom målade garderoberna vita!
EFTER
Det blev verkligen jätte bra mot innan så vi är nöjda och det kommer bli ännu bättre med möblerna in.
Det ändå som är kvar nu är att dom ska slipa och lacka govlet sen är det kvar,
Men det är inte över för det utan dom har ett rum till. Vardagsrummet. Och det kommer verkligen att vara såååå drygt.. Menmen snyggt kommer det iaf bli.
Nu håller jag på med maten som jag tänkte skulle vara klar till Baby kommer hem från jobbet.
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0