Ont i näsan!

jag och älsking skoj bråkade och han råkade dra armbågen på min näsa fyfan vilket knak det blev! aj! är öm fortfarande, kanske så förjävlig ut imorron haha.
Älskling åkte nyss till jobbet för ännu ett natt pass! så blir själv hemma ikv/natt. Jenny skulle ha kommit idag men hat inte hört nått från henne så hon kommer väl nån annan dag.
Jag ska iaf snart göra mig klar för att gå upp till träningen som börjar 20.30, sen ska jag gå hem ta mig en skön dusch och krypa ner framför tven och inte göra ett skit mer idag. Gick upp ca 13.30 för att börja tvätta.. medan jag tvätta passa  jag på att börja skala potatis så det fick bli lax och potatis till mat idag! det var smarrigt. Även diskat så det är gjort! hatar när det står massa disk så jag diskar alltid direkt efter.
Nu ska jag kolla lite mer på tven sen byta om :)
ha en bra kväll alla!

10 underbara månader med hjärtat idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0