Jobbet..

Ja då sitter man här återigen, ska jobba natt för tredje gången denna vecka! men det är helt okej :) Härligt när lönen kommer om inte annat. Gick till jobbet idag och det var skönt med en liten promenad innan jobbet så man hann bli lite piggare ska ju ändå vara vaken till kl 7.00 imorron bitti. kanske tar mig en promenad hem imorgonbitti oxå.. men vi får se=) då kanske jag inte kan somna då ist, har svårt att somna ibland när jag jobbat natt. har jag tur kan jag åka med baby imorgon bitti för han jobbar oxå natt :) Hasse jobbar natt fram till torsdag morgon! så jag tänka ta hem lillebror så han får hålla mig sällskap så jag slipper vara själv på natten haha. ja visst är jag fjantig men jag är inte van att vara helt själv! :D blir helt stel om jag bara skulle höra minsta lilla typ..haha.
Menmen vi får se om han vill sovva hos sin kära syster imorgon :)
Kollar på wallander nu vilket det säkert är många fler som gör! :)
Imorgon ska jag göra blonda slingor som jenny hade tid att hjälpa mig! haha vad jag håller på med detta hår. kommer det sluta med att jag är blond igen eller vad tror ni?
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0