Helgen och Bodaborg!

Jag jobbade till kl 22 i fredags men det var helt okej! var med Jenny en stund efter, sen åkte jag hem och där satt madde, Jonis och hasse och drack öl! Jag bjöd hem sofie för lite mer sällskap! och vinet de åkte ner. Natalie och Nicke kom också efter en stund. Vi satt bara hemma och drack och hade de soft, men vi drog ne till the pub och tog oss en öl också och det lyckades till och med bli lite efterfest här hemma. Men det var ganska lugnt ändå. Vi fick 3 övernattnings gäster till och med hehe :) Nicke, natalie och sofie!
Dagen där på åkte vi till Boodaborg! men först var jag och baby till pappa och firade lillebror som fyllde 3 år! Åkte till kga vid ca 16.00, Det var helt okej tycker jag men jag trodde att de skulle vara roligare än det var. Det var iaf helt okej:) Jag är inte den med det bästa tålamodet haha. Väl hemma från bodaborg fick det bli doken! och dra hem och äta sen börja fixa oss för utgång med lördagskvällen kunde gott ha kvittat det sög helt enkelt . Det bästa i lördags var att få krypa ner i sängen med sin underbara sambo! det borde vi ha gjort på en gång ist. Menmen dåliga och bra kvällar finns de gott om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0