härligt!

'Var ner till apoteket med Johan förut så nu hoppas jag att vår kära kisse blir av med besvären! som hon tycks ha haft rätt långe. hmm. Åkte även med Johan till Coop och fick med mig lite pyttipanna hem hehe tack så mkt bästa Johan.
När jag kom började jag med maten, fick ta vad som fanns så det fick bli pommes hamburgare och sås! :) det var himla gott och det var även min frukost haha. När Älskling kom hem fick jag alla <3 dagspresent!
Fint prydnads hjärta och en underbar ros fick ja av min kärakära man!
Älskar dig baby! så fint!
Själv kunde jag inte hålla mig så hasse fick sin present i fredags(a. Köpte en hjärtformad sten som det står "Jag älskar dig!" i hade köpt mycket mer om jag hade haft penagarna. Men inte långt kvar tills han 20års dag och våran ett års dag så då blir det nått mycket större !:) han blev iaf nöjd det är huvudsaken:)
Nu mina vänner ska jag ta och duscha med Hasseboy för jag har varit och tränat och det var härligt!:)
Sen får det bli en film och mysa ner oss och äta glass!
Mysig dag!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0