Godkväll/natt!

Hej allihopa hoppas ni alla haft en bra dag! själv har jag varit jättetrött hela dagen! men ändå ligger jag här och kolla OC och kl är snart halv 3, har jag vänt på dygnet? ja totalt. Somnade kl 6.15 imorse och sov till halv 2, dock vart jag väckt för att alla skulle ringa just imorse när jag somna så sent! skräll. Aja iaf väl uppe ur sängen så kom lillebror som kom direkt efter skolan idag, lite efter kl 2 kom han :) Öven hasse gick upp då. Ändå kom han hem kvart i nio i morse:O krångel..baby är även och jobbar natt nu med, och imorgon är sista natten han går ut för denna vecka, underbart! men iaf tillbaka till tråden jag hugo och hasse bestämde oss för att gå över till konsum och köpa redbull och hyra oss en film! "I rymden finns inga känslor" filmen var både bra och rolig och ger en uppfattning av sånna som faktikst har Aspergers syndrom, En lärorikfilm! dock kan jag tycka att slutet av filmen var lite dålig. Förövrigt riktigt bra :D
Dom föesta har nog redan sett den.

Lagade även köttfärssås och pasta till grabbarna och mig :)

Vi hade även mer besök under filmen Josefin och lilla bella på 9 månader var häär, jossan var barnvakt. Och vilken go  unge blir helt bäbis kär!:) ligger in bild imorron för nu känner jag inte för att gå upp från den sköna varma sängen till vardagsrummet!
Nu ska jag fotsätta kolla på oc och försöka bli trött!:)
Har även börjat kolla på stylisterna som går på kanal5play och det var faktiskt rätt kul att titta på!
det blir att börja följa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0