Äntligen!

Imorgon kommer dom och börjar tepetsera (stavning) här hos oss och det ska bli så skönt att det blir gjort nu så vi snart kan sätta upp alla tavlor! :) Dom kommer börja i sovrummet imorgon så vi måste ta ut alla saker där ifrån så det kommer bli lite tajt här hemma i några dagar! men vi får stå ut. Får sova i vardagsrummet inatt. Hoppas dom blir klara snabbt, pappa tepetserar iaf ett rum på en dag så får väl se om dom är lika duktiga ;)
Jobbigast kommer det vara när dom kommer fixa inne i vardagsrummet! eftersom vi har mycket mer grejer där som måste ut från rummet + att det är både tepetsering och slipa och lacka golvet här inne. hmm... alltså ingen tv!
menmen det kommer bli snyggt! :)
Jag måste bara säga att BIG BROTHER inte alls känns som att det kommer bli som det var förut, vad är det för sämsta deltagare lixom?:S men jag kommer ge det en chans och kolla på det och se om det är nått att kolla på.


Dessa två verkar iaf mest roliga och spännande tycker jag! venassa är en spec "brud"
Nu ska jag snart börja med maten! min kära sambo vill ha lax och potatis så det får väl bli det då!:)
puss I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0