2011-02-18

Emma sov som sagt hos mig inatt, la oss väl nångång men jag somna jätte sent igår kunde inte somna fastna vid att kolla the O.C så jag somna vid typ 5 imorse. Annars hade vi en mysig och trevlig kväll med massa godis osv :)  Men tillbaka till tråden,  fick inte sova direkt skönt eftersom alla tydligen ville ringa mig i morse och väcka mig. Gick upp vid typ 13.00 och gick bort till farmor för att ge pappa det mobila internetet för att se om datorn han köpte idag funka. och det gjorde den..
Gick hem igen vid 14.00 typ fick göra lite snabb mat så det fick bli falukorv och makaroner, sen var det bara att göra sig klar för jobbet och traska dit!:)
har varit en helt okej dag/kväll på jobbet idag, synd att tiden går så sakta nu dom sista timmarna, Nu när det inte finns nått att göra mer än att vänta på att tiden ska gå typ..
Ska dra hem om en stund får se om det blir lite taco mys med baby där hemma eller om det blir Te och rostmackor :) Beror på vad jag ska orka göra eller inte.
Ska upp rätt tidigt imorgon har samling kl 12.15 för atr dra till hammarö och spela match! har inte spelat på länge så ska bli jätte härligt att göra det imorgon! är lite nervös faktiskt :D men jävlar jag ska springa röven av mig.
lördagskvällens planer är inte rikigt 100 än men ska kanske ha lite tjejkväll med brudarna imorgon hemma hos Sophie tror ja med lite vin och så :) skulle vara trevligt, men får se om jag orkar :)
Nu får ni alla ha en bra helg ! :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0