2011-02-17

hej på er!
Vaknade vid 13.00 idag men var ganska trött! men gick upp iaf, och fick börja städa av en anleding som jag faktiskt inte vill skriva ut här:P fick även duscha lilla maja när jag gick upp. Efter det lagade jag mat till mig hasse och dennis! Städade lite senare, det blir ju skitigt så fort! Emma kom efter en stund också. bror charlie kom på en kaffe och satt och hade nån fråge sport med baby också, ja kul hade dom det hörde vi.
Gick ut en stund med Emma,träffade vanja som slutade jobbet ca vid 18. Gick hem till grabbarna och kollavad dom gjorde, Åkte upp till handbollen för att hjälpa till lite. kan ju inte påstå att det var det roligaste med 150 barn springnas och skrikande! menmen. jag överlevde ;) Jag och emma gick in på konsum och köpte oss massa gott till kvällen :)
Och ni som inte vet så är Emma min "syster" Min pappa är tillsammans med hennes mamma sen många år tillbaka :) så det blir en mys kväll, och baby är och jobbar natt .. :/
Nu ska jag vara social igen :D
ha det bra alla!
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0