Underbara älskade!

Idag har det ju varit helt underbart ute! så har faktiskt vara ute i solen hela dagen. Vaknade vid halv 7 imorse när baby kom hem från jobbet. Låg och gosa lite med honom sen gick jag upp vid typ 7 och då vaknade alla barnen! så det blev tven en stund sen frukost. Efter frukosten vid ca halv 19 gick vi faktiskt ut på baksidan till lekparken. Jag tog mig en filt och softa i solen. Började tvätta vid 12 men hade bara 4 maskiner så det gick rätt fort, jag tog dom första två sen fick min kära ta dom andra två. För jag tog med mig alla så liven och hälsa på pappa medans han jobba. Efter det blev det järnvägs lekparken nere i stan, Emma och goa Elicia kom också och häll oss sällskap, fikade lite och hade det trevligt. Var dör i nån timme sen gick vi en sväng innan vi gick hem till mig och tog oss en glass och en kopp kaffe!
Vid ca 17 åkte vi hem till pappa för att lämna barnen sen var det bara att åka hem för att H skulle åka till jobbet, åter igen ett natt pass. :/ Men det är tur att nån jobbar.... jag får ju inte så mycket jobb nu. bara hoppas på att någon blir sjuk snart "haha".
Just nu sitter jag hemma bara och funderar på vad jag ska hitta på ? vore skönt med en powernap! men vill egentligen inte i detta fina väder. Vore också skönt med en springtur.. men ah vi får se vad det blir. Jossan och Johan kommer nog en sväng sen också. Plus att jag har lite att städa här hemma. Blir mycket stökigt med 3 små barn hemma! Borde äta nått också.
Hoppas alla haft en kanon bra dag i det kanon braiga vädret! :)
Älskar min underbara Pojk han är det bästa man kan tänka sig! Love you baby.♥
Du lyser upp min dag! Du gör mig så lycklig!

LOVE I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0