Skattkärr + sol + städing

Hejsan hoppas!
det har ju varit underbart väder idag! men jag är så korkad, jag vaknade vid 10 imorse och hur ofta gör jag det och ändå är rätt pigg? men jag lägger mig såklart och somnar om till kl 12.30.....suck! men jag gick upp på en gång då, ringa sandra så hon kom hit så vi gick ut och satt oss på baksidan i den heta solen! fy tusan så varmt det blev haha, men som sagt underbart med sol! dock ska det regna 2 dagar i rad nu om det nu stämmer?
Iaf vid ca kl 15 kom baby hem från jobbet eller rättare sagt han kom  med lastbilen, så åkte med han till jobbet för att lämna lasbilen och tog bilen från han jobb hem till kära Elin. Hasse åkte mer eller mindre på en gång med killarna en sväng och jag och Elin gick ut och satt oss i solen, pch där satt vi ett bra tag och som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord! Åkte hem vid typ 18.30, plockade upp Jossan så hon fick åka med hem :)
Nu håller vi på och städar för fullt, men ska ta mig en luring och sätta på kaffe! om den timme blir det BB!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0