köttfärssås och pasta!

Efter jag färgat håret på hugo så började jag med maten! fick bli köttfärssås och pasta! och det gick ner och gott var det. Efter maten fick disken stå en stund, klippte hugo lite granna. Men vilket hår! Även Dennis kom hit på en matbit! :) Fick bli disken efteråt osv, och nu la jag mig i soffan och kolla tven :) är så trött idag sov inte alls bra, jag och jossan la oss vid 4 men jag somna typ närmare halv 5 imorse, sen hade jag en mardröm som var så äckligt verklig  så jag lixom vakna till och från, tillslut kom älsking in i dörren och då var kl 7 på morgonen! och han kom hem från jobbet. kunde inte somna på en gång då heller men somna väl vid kvart i 8 igen. Sen blev jag väckt halv 10! men somna igen och blev väckt av telefonen åter igen fast vid halv 12-12 ! då gav jag upp.. så är lite smått trött idag känner jag.
Och det börjar närma sig Fredag så jag börjar känna mig lite stressad måste ner och fixa lite till åt baby ju :D helgen kommer bli grym och det hoppas jag även min kära tycker! :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0