Invalid hand.

Hej på er alla!
har varit dålig på att uppdatera, men har inte orkat efter helgen och helgen bravader. Jag har nu insett att man kanske borde dricka nått annat än alkohol. hmm. Ida Olofsson kan vara rejält korkad, och nu har jag bara mig själv att skylla att jag inte kan träna ikväll.. men men nog om detta, handen blir väl bra så småning om, och tror inte jag behöver åka iväg med den..

Lördag: Ja dagen började ju inte sådär jätte rolig med tanke på att himlen var grååå och vi skulle hem till Cindi att grilla senare på efter middagen, men se på tusan vad tur vi hade solen tittade att fram till slut och leendet kom på läpparna :) vi åkte och handlade på kära maxi efter vi kollat en handbollsmatch som lillebror spelade. Köpte oss kött och lite annat gott, satt oss och åkte mot björnebrog :) Jag och Hasse gick hem till pappasen ett tag och hälsade på alla vårglada barn! såklart var dom på den efter längtade studsmattan! tog en kopp kaffe sen började hungern smyga sig på så vi gick pp till Cindi där jossan och johan också väntade på oss, kom och dom satt och klippte jossan så rakapparaten på att till användning på min kär man oxå :D haha. bilder kommer sen. Men det var hans ide och inte min! ;P

Tände grillen och jag grillmästaren själv (not) fick så snällt ta över grillen för att Johan och Hasse inte orkade stå där, maten väl klar satt vi oss på altanen och började äta och gud så gott! första grillningen för i år. helt underbart gott. Mumms! har bilder som jag lägger in senare om jag kommer ihåg vill säga. Sugen på alkohol började smyga på oss alla och det slutade såklart med att vi började dricka, Jag Jossan och Cindi hamnade och åkte runt med stefis, markus och gudmundsson, blev stannade av polisen för att vi spela för hög musik? haha vilket skämt. Ibland blir man ju bara så trött. Men det förstörde inte kvällen utan vi körde på ändå! Hasse och johan åkte med Jonis m.m och dom hamnade såklart i kd. Och det gjorde vi med men inte i fin bilen utan i en annan... kassetband? HALLÅ! japp jag mådde lite dåligt där ett tag men vi kom iaf till kd :D och där blev det party hemma hos stölpte! grym kväll. och jag slutar här då kvällen fortfarande var toppen och går inte an på det som gjorde kvällen något sämre! :)


Bilder kommer senare ! :)


Sitter just nu på jobbet, ska ta mig en pissepaus, ta en till kopp kaffe och sätta mig på balkongen en stund. Det är tyvär skugga men det är så skönt ändå, jag älskar solen!

Tack alla som medverkade i helgen och tack för att vi fick vara hos dig cindi ochy grilla, det får göras om! :)


PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0