Inte som planerat..

Nej gårkvällen blev inte alls som planerat, men men. Jag ställer såklart upp nät det är nära och kära som behöver ett handtag, komma bort lite. Och vem behöver inte de ibland? Tack alla som medverkade igår.
Idag är jag riktigt trött måste jag erkänna sov inte alls mycket inatt, och vaknade till och från imorse. Käkade hamburgare med bröd förut och är proppmätt än!men är suger på nått medn då spyr jag väl typ.. nejdå.
Klockan börjar närma sig mer och mer 20.00 och det betyder att bella kommer hit. Eftersom det inte blev så igår tyvär. Vi ska ta och dricka ikv och prata av oss nu när hon äntligen är hemma i värmland! får se vart kvällen för oss.
Jag hade typ velat gå på bio ikv egentligen är super sugen på det, vill se " hur många lingon finns det i världen"
den verkar ju stört skön!
zzzZZZzzz
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0